2017年8月1日火曜日

Baptiste Giabiconi - In the Middle of Nowhere Lyrics / 歌詞 / 和訳


[Lyrics]

I drove all night
With mirrors blackened
To watch the sunrise
With you by my side

I haven't known you for the longest time
But I'm all yours tonight

[Chorus:]
I will go with you
Follow you where the roads don't go
I'll take your lead
'Cause all we need tonight is you and me
Here we are in the middle of nowhere
So here we are in the middle of nowhere

I drove all night
On endless highways
With only stars in sight
I'll follow my fate

I haven't known you for the longest time
But I'm all yours tonight

[Chorus]

And we come alive
Not knowing where we're going
No boarders to our lives
I don't care where we're going

[Chorus]



[Japanese Trans]

一晩中 車を走らせた
ミラーは黒く汚れてた
ただ夜明けを見るために
隣には君がいて

君のこと ずっと知らなかった
でも今夜 僕はすっかり君のもの

君と一緒に行くよ
道なんかない場所にもついていく
君に任せるよ
だって二人がいればいいから
この何もない どこでもない場所で
僕ら二人 何もないどこでもない場所だって

一晩中 車を走らせた
終わりのないハイウェイ
目に映るのは星々だけ
自分の運命を追ったんだ

君のこと ずっと知らなかった
でも今夜 僕はすっかり君のもの

君と一緒に行くよ
道なんかない場所にもついていく
君に任せるよ
だって二人がいればいいから
この何もない どこでもない場所で
僕ら二人 何もないどこでもない場所だって

生き返った感じがするよね
どこに向かうかなんて分からないけど
僕らに境界なんてものはないんだ
向かう先なんてどこでもいい

君と一緒に行くよ
道なんかない場所にもついていく
君に任せるよ
だって二人がいればいいから
この何もない どこでもない場所で
僕ら二人 何もないどこでもない場所だって

0 件のコメント:

コメントを投稿