2020年1月11日土曜日

Crywolf - beauty is not a need, she is an ecstasy (respirate) Lyrics / 歌詞 / 和訳

Crywolf - beauty is not a need, she is an ecstasy (respirate)

[Lyrics]

I was
The one you left behind here
The soggy road you travelled
was deeper than my sorrows

Stay here
Take off your clothes and disappear
Deep inside the waters
We can be each other

And in that bed
Your cheeks were flushed a violent red
I could feel my lungs inhaling you

I respirate
I respirate you
I respirate
I respirate you

I was the one you left behind here
The soggy road you travelled
Was deeper than my sorrows

Stay here
Take off your clothes and disappear
Deep inside the waters
We can be each other

And in these woods
I’m unchaining all I should
I can feel my lungs exhaling you

I respirate
I respirate you
I respirate
I respirate you


[Japanese Trans]

僕が
君がここに残していったものだった
君が旅した水浸しの道は
僕の悲しみよりも深かった

ここにいて
その服を脱いで消える
水の中深く
僕らはお互いに

ベッドの中で
君の頬は暴力的なほどに紅潮している
僕は自分の肺が君を吸い込んでいくようにさえ感じる

息を吹き込む
息を吹き込む 君に
息を吹き込む
息を吹き込む 君に

僕が 君がここに残していったのはものだった
君が旅した水浸しの道は
僕の悲しみよりも深かった

ここにいて
その服を脱いで消える
水の中深く
僕らはお互いに

森の中で
僕がすべきものをすべて解き放っていく
自分の肺が君を吐き出していくのを感じる

息を吹き込む
息を吹き込む 君に
息を吹き込む
息を吹き込む 君に

0 件のコメント:

コメントを投稿