2020年1月24日金曜日

Crywolf - your joy is your sorrow unmasked Lyrics / 歌詞 / 和訳

Crywolf - your joy is your sorrow unmasked

[Lyrics]

And you're erasing time, your mother would approve
Leaves are falling, but I'm swallowing your roots

I detach
You've come unplugged
I've forgotten the place the felt alone with you

Pages of my heart have been torn out
Words inside my mind I can't pin down
I don't have the names for shapes I'd found in you
Tumble through my thoughts
Ohh
You tumble from my thoughts
Ohh

And you'll erase me, but I'll always blush for you
Empty colors, hollow, crying for your bloom

Oh I detach
I've come unplugged
I've forgotten the place I felt alone with you

Pages of my heart have been torn out
Words inside my mind I can't pin down
I don't have the names for shapes I'd found, and you
Tumble through my thoughts
Ohh
You tumble from my thoughts
Ohh


[Japanese Trans]

君が消していく時間 君のお母さんも賛成するだろう
葉は散っていく でも僕は君の根を飲み込む

僕は切り離す
君はプラグから離れる
君とふたり孤独に感じる場所を忘れてしまった

心のページは破り取られ
繋ぎとめることのできない想いの中の言葉たち
君の中に見つけたかたち その名前を僕は知らない
僕の頭の中を飛び跳ねる
君は僕の頭の中から転げ出る

君は僕を消す でも僕は君のために紅潮する
空っぽの色 うつろな 君の輝きを求めて泣いている

僕は切り離す
君はプラグから離れる
君とふたり孤独に感じる場所を忘れてしまった

心のページは破り取られ
繋ぎとめることのできない想いの中の言葉たち
君の中に見つけたかたち その名前を僕は知らない
僕の頭の中を飛び跳ねる
君は僕の頭の中から転げ出る

0 件のコメント:

コメントを投稿