2017年11月27日月曜日

Superfruit - Everything feat. Inara George Lyrics / 歌詞 / 和訳


[Lyrics]

Set the scene
I woke up from a bad dream
Something's chasing me
Is this home or am I in a movie?
With an unhappy ending
Wait around for a sign or a new sound
So I can hit the ground running, oh honey
Would you like to come with me?

I've given my everything, everything
I'd give it with feeling
A sentimental man
I've given my everything, everything
We'll dance on the ceiling
With everything, everything, everything we can

Shake it off, no it's not always easy
I just need some time
Kill me now, with all of your kindness
Help me change my mind
Take me there, to a sign or a new sound
Look at us, we're off and running, oh honey
To a place I'd rather be

I've given my everything, everything
I'd give it with feeling
A sentimental man
I've given my everything, everything
We'll dance on the ceiling
With everything, everything, everything we can
I've given my everything, everything
I'd give it with feeling
A sentimental man
I've given my everything, everything
We'll dance on the ceiling
With everything, everything, everything we can


[Japanese Trans]

こんな風に考えてみて
悪夢から目覚める
何かに追われる夢
家にいるのか それとも映画の中
ハッピーエンドじゃない映画
少し待って兆候や見知らぬ音がしないか確かめる
それからやっとベッドを出て動き出す ああハニー
君も一緒に来てくれる?

僕のすべてをあげた
思いを込めて
感情豊かな人間なんだ
僕のすべてをあげた
天井で踊ろう
二人にできること全部やろうよ

気にしないで いつも簡単にいくわけじゃない
少し時間が必要なだけさ
君の優しさで僕を魅了して欲しい
この心を変えるのを手伝って欲しい
連れて行ってよ 標識のところ 新しい音の世界へ
ごらん僕らはもう 出発してまっしぐら ああハニー
いたいと思える場所へと

僕のすべてをあげた
思いを込めて
感情豊かな人間なんだ
僕のすべてをあげた
天井で踊ろう
二人にできること全部やろうよ
僕のすべてをあげた
思いを込めて
感情豊かな人間なんだ
僕のすべてをあげた
天井で踊ろう
二人にできること全部やろうよ

0 件のコメント:

コメントを投稿