2018年12月14日金曜日

Andrea Bocelli & Matteo Bocelli - Fall On Me (English Version) Lyrics / 歌詞 / 和訳

Fall On Me (From Disney's "The Nutcracker And The Four Realms" / English Version)

クララ→マリーとマリー→クララな感じ

[Lyrics]

I thought sooner or later
The lights up above
Will come down in circles
And guide me to love
But I don't know what's right for me
I cannot see straight
I've been here too long
And I don't want to wait for it
Fly like a cannonball
Straight to my soul
Tear me to pieces
And make me feel whole
I'm willing to fight for it
And carry this weight
But with every step
I keep questioning what is true

Fall on me
With open arms
Fall on me
From where you are
Fall on me
With all your light
With all your light
With all your light

Soon you will find what your heart wants to know
Don't give up hope for I know you are close
And all you have ever dreamed, wished you could ever be
Is waiting to find you wherever you go
Believe in yourself every step that you take
Know I am smiling with pride every day
My love will forever be stronger than stone
Don't be afraid; you are never alone

Fall on me
With open arms
Fall on me
From where you are
Fall on me
With all your light
With all your light
With all your light
With all your light

I close my eyes
And I'm seeing you everywhere
I step outside
It's like I'm breathing you in the air
I can feel you're there

Fall on me
With open arms
Fall on me
From where you are
Fall on me
With all your light
With all your light
With all your light


[Japanese Trans]

もうすぐに天の光が
輪を描いて降ってきて
私を愛へと導いてくれる
そう思っていた
けれど 自分にとって何が正しいのか分からない
うまく考えることができないんだ
この場所にいた時間が長すぎて
もう待ちたいと思わない
弾丸の様に飛んで
まっすぐにこの魂にぶつかって
私をバラバラに引き裂いて
私は大丈夫なんだと教えてほしい
闘う覚悟はある
重荷を負ったってかまわない
けれど歩みを進めるたびに
何が真実なのか問いかけてしまう

私に降りそそいで
受け入れてほしい
私に降りそそいで
あなたのいる場所から
私に降りそそいで
その光とともに
その光とともに
その光とともに

もうすぐに君は その心が知りたがっていた答えを見つける
希望を捨ててはいけない ちゃんと近付いているから
夢見たことすべて なりたいと願ったすべてが
これから向かう先で君を待っている
足を踏み出す時 自分を信じることを忘れないで
誇りを胸に私は微笑んでいるよ いつの日も
この愛は変わることなく 石よりも強い
恐れないで 君は決してひとりじゃないのだから

私に降りそそいで
受け入れてほしい
私に降りそそいで
あなたのいる場所から
私に降りそそいで
その光とともに
その光とともに
その光とともに

瞼を閉じれば
いたるところにあなたが見える
外に出れば
大気に遍くあなたを呼吸するようで
そばにいてくれると感じる

私に降りそそいで
受け入れてほしい
私に降りそそいで
あなたのいる場所から
私に降りそそいで
その光とともに
その光とともに
その光とともに

0 件のコメント:

コメントを投稿